Ytterligare en period av uppröjning av länkarna har genomförts. Det brukar ske oregelbundet ungefär en gång per år. Denna gånga har det tillkommit ytterligare cirka 10 bloggar och kanske har lika många rensats bort.

Leave a Reply


Se här! Poängen med värdeportalen är blogglistorna här under.

Kvalitetsbloggar



Silverbloggar

  • Återkomsten - Efter en länge tids uppehåll så är jag tillbaka till att börja blogga igen. Anledningen till att jag tog en paus var för att jag hade alldeles för många ...
    2 dagar sedan
  • InCap – Analys - Ticker: ICP1V Market Cap: 29 MEUR EV/EBIT (TTM): 6,5x P/tB: 3,7x P/S: 0,6x ROE: 30% EBIT%: 10% Soliditet: 38% Case: Turnaround? Fick faktiskt detta uppdra...
    1 vecka sedan
  • Blue Horseshoe Loves Anacott Steel - Quantitative Value av Wesley R. Gray och Tobias E. Carlisle är en ypperlig bok för alla intresserade värdeinvesterare. Jag tycker själv att boken är bättre...
    4 månader sedan
  • Analysis of Cathedral Energy Services (TSE:CET) - In my continuing exploration of the deepest P/B decile i have perhaps found another bargain. From google finance: “Cathedral Energy Services Ltd is a Canad...
    5 månader sedan
  • Sammanfattning av börsåret 2016. - *Mitt investeringsår 2016.* *"Your goal as an investor should simply be to purchase, at a rational price, a part interest in an easily-understandable busi...
    10 månader sedan
  • Boktips - Jag har läst två stycken böcker om investeringar nyligen, den ena av en lite mer "mysig" karaktär och en som är fokuserad på hur man skall investera med fo...
    2 år sedan

Övriga

Internationella

PODDAR